
Dostawa PostNL
Obecnie kilku klientów doświadcza Gunderwear problemy z dostarczeniem przesyłki. Otrzymują powiadomienie od PostNL, że ich paczka została dostarczona do skrzynki pocztowej, choć tak nie jest.
Rozumiem, jak frustrujące może być to, że paczka jest oznaczona jako dostarczona, choć jej nie ma. Nie jest to błąd PostNL, ale metoda, którą stosują, gdy ruch jest duży. W punkcie odbioru przesyłki są skanowane z wyprzedzeniem w momencie ich doręczenia, dzięki czemu listonosze nie muszą skanować ich przy drzwiach. Mając na celu umożliwienie dostarczenia większej liczby paczek w tym samym czasie. W zeszły poniedziałek PostNL przetworzył ponad 3 miliony paczek, co jest rekordową liczbą, jakiej nigdy wcześniej nie musiał przetwarzać.
Chociaż proces ten jest bardziej wydajny w przypadku dostaw, może powodować zamieszanie, jeśli paczka nie została jeszcze faktycznie dostarczona. Na szczęście doświadczenia, również z poprzednich lat, pokazują, że przesyłki w końcu docierają. PostNL podaje, że przesyłki te są zazwyczaj dostarczane w ciągu kilku dni.
Naprawdę doceniam Twoją cierpliwość i jest mi naprawdę przykro, że tak się stało. Będę nadal poruszał tę kwestię w kontaktach z PostNL, mając nadzieję, że firma ta będzie nadal udoskonalać swoje procesy.
Sprawdzaj skrzynkę pocztową każdego dnia, rozmawiaj z sąsiadami lub zostaw wiadomość w aplikacji dla sąsiadów.